Lütfen Tüm Haberler için Tıklayınız >>>
ABC’NİN YENİ REKLAM YÜZÜ SEDA BAKAN 35. yaşında logosu ve ambalaj tasarımları değişen ABC, her tüketicinin kendine özgü bir biçimde temizlikle mutlu olduğunu anlatan ve yepyeni bir enerjisi olan #temizliğiseviyoruz iletişim kampanyalarında çok sevilen oyuncu Seda Bakan ile çalışmaktadır.
ABC DETERJAN 35. YAŞINI İÇTEN DIŞA YENİLENEREK KUTLUYOR! Türkiye’nin büyük ve yerli deterjan markalarından biri olan ABC Deterjan gelişen ve yenilikçi bir marka olmanın gururunu yaşıyor. ABC hızla değişen dünyayı yakından takip ederken yenilenmeyi en temel ögesi olan logosu ile başlatmıştır.
ABC 2si 1 Arada Tüketicilerin Beğenisini Kazandı Deterjan ve yumuşatıcı etkisini Türkiye’de ilk kez bir arada sunan ABC Deterjan 2si 1 arada ürününün performansı, bağımsız araştırma firması tarafından yapılan tüketici değerlendirme testinde, deneyen tüketicilerin %95’i tarafından beğenildi. Deneyenlerin %94’ü ABC 2si 1 Arada’yı tavsiye ediyor.
ABC Sıvı Çamaşır Deterjanı ile Değerli Giysileriniz İlk Günkü Gibi Kalsın Tüketiciler değerli narin ve siyah çamaşırlarını güvenle ABC’ye emanet edecek. Geliştirilen formülleri ile ABC Sıvı Çamaşır Deterjanı Narinler...
ABC Parfumia Konsantre Yumuşatıcı Yenilendi! Tüketicilerin vazgeçemediği ABC Parfumia Konsantre Yumuşatıcı ürünleri baştan aşağı yenilendi! Yeni lale formlu şişesi ve taç formlu kapağı ile rafta daha da göz alıcı olan ABC Parfumia, yenilenen etiket tasarımıyla da dikkat çekiyor.
Arge & Kalite

"Rekabetçi olabilme ve ekonomik büyüme ile bunları sürekli kılabilmenin önkoşulu, çağdaş araştırma ve geliştirme faaliyetleriyle mümkündür."

Ürünlere ve süreçlere yönelik Ar-Ge çalışmalarımız aşağıda özetlenmiştir:

  • Yeni ve Fonksiyonel Ürün Geliştirme 
  • Yeni ve Fonksiyonel Ambalaj Geliştirme
  • Alternatif Hammadde Bulma 
  • Yeni ve Ürün Performansını Arttırıcı Proses Araştırma ve Uygulama 
  • Maliyet Düşürme ve Proses Yeteneğini Arttırma 
  • Ürün-Ambalaj Prototip Hazırlama
  • Ürün Ambalaj Pilot (Deneme) Üretimi
  • Yaşlandırma ve Performans Testleri
  • Ürün/Hammadde/Ambalaj Spesifikasyonları
  • Ürün Reçeteleri
  • Analiz Metodları

ABC Deterjan’da Ar-Ge faaliyetleri sadece ürünlerin ve süreçlerin tasarımlarında değil, aynı zamanda işgücü yönetimi, satış ve pazarlama, planlama, dağıtım ve maliyet-finans konularında da uygulanır. İş ve destek süreçlerimize yönelik Ar-Ge çalışmalarımızda konu ile ilgili uzmanlardan oluşan takımlar oluşturulur ve süreçlerle ile ilgili verimlilikte, etkinlikte, hızda ve rekabetçilikte artış sağlamaya yönelik temel araştırmalar ve uygulamalı geliştirme çalışmaları yapılır.

İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği

"İşçi sağlığı ve iş güvenliği (İSİG)", işçilerin iş kazalarına uğramalarını ve meslek hastalıklarına tutulmalarını önlemek, sağlıklı ve güvenli çalışma ortamları oluşturmak için alınması gereken önlemler dizisidir."

ABC Deterjan'da İSİG sisteminin temel ilkesi "Önce Emniyet" tir. Bu ilke çerçevesindeki boyutlar da "İşçi Sağlığı", "İş Emniyeti" ve "Acil Durumlar" (Yangın, Deprem, Sel v.b) olarak belirlenmiştir.

İşçi Sağlığı'nda temel hedefimiz güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamı yaratarak, işin yürütülmesi, çalışma şartları ve kullanılan maddeler nedeni ile şimdi ve yakın gelecekte iş gören sağlığı ile ilgili muhtemel bir olumsuzluğu önlemektir.

İş Emniyeti boyutundaki hedefimiz "0" iş kazasıdır. Bu hedefe ulaşmak için iş ve çalışma ortamındaki tehlikeleri tanımlanır, her tehlike için riskin boyutu öngörülür ve risk, derecesine göre kontrol altına alınır.

Acil Durumlar'daki prensibimiz ise, böyle bir durumla karşılaşmamak için alınacak tedbirleri sistematik bir şekilde ortaya koymak ve karşılaştığımızda da oluşabilecek kayıpları en aza indirebilmektir.


Lütfen Tüm Haberler için Tıklayınız >>>

prev
next