Lütfen Tüm Haberler için Tıklayınız >>>
ABC’NİN YENİ REKLAM YÜZÜ SEDA BAKAN 35. yaşında logosu ve ambalaj tasarımları değişen ABC, her tüketicinin kendine özgü bir biçimde temizlikle mutlu olduğunu anlatan ve yepyeni bir enerjisi olan #temizliğiseviyoruz iletişim kampanyalarında çok sevilen oyuncu Seda Bakan ile çalışmaktadır.
ABC DETERJAN 35. YAŞINI İÇTEN DIŞA YENİLENEREK KUTLUYOR! Türkiye’nin büyük ve yerli deterjan markalarından biri olan ABC Deterjan gelişen ve yenilikçi bir marka olmanın gururunu yaşıyor. ABC hızla değişen dünyayı yakından takip ederken yenilenmeyi en temel ögesi olan logosu ile başlatmıştır.
ABC 2si 1 Arada Tüketicilerin Beğenisini Kazandı Deterjan ve yumuşatıcı etkisini Türkiye’de ilk kez bir arada sunan ABC Deterjan 2si 1 arada ürününün performansı, bağımsız araştırma firması tarafından yapılan tüketici değerlendirme testinde, deneyen tüketicilerin %95’i tarafından beğenildi. Deneyenlerin %94’ü ABC 2si 1 Arada’yı tavsiye ediyor.
ABC Sıvı Çamaşır Deterjanı ile Değerli Giysileriniz İlk Günkü Gibi Kalsın Tüketiciler değerli narin ve siyah çamaşırlarını güvenle ABC’ye emanet edecek. Geliştirilen formülleri ile ABC Sıvı Çamaşır Deterjanı Narinler...
ABC Parfumia Konsantre Yumuşatıcı Yenilendi! Tüketicilerin vazgeçemediği ABC Parfumia Konsantre Yumuşatıcı ürünleri baştan aşağı yenilendi! Yeni lale formlu şişesi ve taç formlu kapağı ile rafta daha da göz alıcı olan ABC Parfumia, yenilenen etiket tasarımıyla da dikkat çekiyor.
Misyon ve Vizyonumuz

Misyonumuz

Ev temizlik ve kişisel bakım ürünleri pazarında, pazar ihtiyaçlarına ve müşteri çeşitliliğine en uygun ürün ve hizmeti sunarak, bulunduğumuz pazarlarda yarattığımız markalarla rekabeti oluşturan firmalardan biri olmak ve ABC Deterjan’ın, çalışanların, müşterilerin, tedarikçilerin, ortakların ve tüketicilerin mutluluk ve gurur duyduğu, karlı bir şirket  olarak devamlılığını sağlamaktır.

Vizyonumuz

Tertemiz bir dünya hedefiyle tüketicilerimizin yaşam kalitesini yükseltecek, güvenilir, yenilikçi, temizlik ve kişisel bakım çözümleri sunan lider bir şirket olmaktır.

Değerlerimiz

  • Güvenilir
  • Etik
  • Sadık
  • Saygılı
  • Özverili

Prensiplerimiz

  • Müşteri ve tüketici odaklıyız
  • Uzmanlığa değer veririz
  • Çalışanların katılımını sağlamak bizim için önemlidir
  • Paydaşlarımızın mutluluğu ve memnuniyeti bizim için önemlidir.
  • Rekabetçi olmayı severiz

Başarı Faktörlerimiz

  • Kararlı ve planlı olmak
  • Esnek olmak
  • Yenilikçi olmak
  • Pazar fırsatlarını değerlendirmek
  • Süreçlerde verimlilik ve hız oluşturmak
  • Sürdürülebilir olmak

Lütfen Tüm Haberler için Tıklayınız >>>

prev
next